Vissza a múltba

A világ egyik vezetõ sportszer gyártója, az adidas és a világ egyik legnagyobb klubja, a Manchester United a tegnapi nap folyamán bemutatták a 2015/16-os szezon idegenbeli szerelését.


Az új vendégmezt néhány klasszikus idegenbeli viselet ihlette a klub illusztris történelmébõl, beleértve a legendás Busby-csapatokat is az 1960-as évekbõl. A tervezésre a V-nyak jellemzõ hasonlóan a hazai szereléshez, megtalálható rajta a három vállcsík és a grafiaki minta is a szegélyeknél, hasonlóan ahhoz a szereléshez, amelyet már Ryan Giggs is viselt 1990-ben az elsõ teljes szezonjában. Ez a tervezési funkció valósul meg a csapat mindhárom szerelésén az idényben.

 

Az adidas a tervezés során figyelembe vette a 80-as évek szereléseit. Ezért is kerül a polcokra ez a klasszikus piros-fehér szerelés. A gyártó figyelembe vette azt is, hogy a rajongóknak mi volt kedves ezekbõl az idõkbõl és a legújabb technikai megoldásokkal ötvözve alkotta meg ezt a modern klasszikust. Az új szerelések már a legújabb légáteresztõ technológiával készültek, így az eddigieknél sokkal kényelmesebb viselést biztosítanak a játékosoknak.

 

Az új vendégmez az Aston Villa elleni találkozón fog debütálni, péntek este.

 

 

Az új szerelések a "Break Expectations" névre keresztelt kampány keretein belül kerülnek bemutatásra, mely egy új idõszakot hivatott fémjelezni, hiszen a gyártó visszatért a Unitedhez, a United pedig visszatér a Bajnokok Ligájába. A kampány képekkel és rövidfilmekkel népszerûsíti az új szereléseket, melyekhez a klub címerébõl segítségül hívtak elemeket, ezzel is fokozva az alaphangulatot a szezonra.


manutd.com

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!