Globális partnerré lépett elõ az Apollo Tyres

A Manchester United regionális partnerségét globális szintû együttmûködéssé terjesztette ki az Apollo Tyres-szel.


Az együttmûködés második három éves ciklusába lépett és a Magyarországon gyárat építõ Apollo Tyres lesz a Manchester United hivatalos gumiabroncs partnere világszerte.

A klub elsõ körben 2013 augusztusában jelentette be partnerségét az Apollo Tyres-szel, akkor még csak az Egyesült-Királyságban és Indiában. Azóta az együttmûködést több, mint 100 országra kiterjesztették szerte Ázsiában, a Közel-Keleten és Afrikában.

Az együttmûködés eddigi fénypontja a 'Go the Distance' elnevezésû ösztöndíj program volt, mely magába foglalt egy indiai futball edzõtábort a Manchester United Futball Iskolák támogatásával.

Felismerve a fizikai hagyaték fontosságát, az Apollo Tyres kifejlesztett két 'Go the Distance'  futballpályát, melyek közül az egyik az Old Trafford külterületén, a Sir Alex Ferguson szobor õrzõ tekintete elõtt található, a másik pedig Powaiban, Mumbaiban lelhetõ fel. Mindkét pálya újrahasznosított gumiból készült, és egy fennmaradó hozzájárulás a helyi közösségekhez, mellyel elhozzák a futballt a gyerekek számára.

Egy másik nagy eredmény egy különleges kiadású, dupla márkajelzéssel ellátott gumiabroncs Indiában, a Közel-Keleten, Délkelet-Ázsiában és az Egyesült-Királyságban. A két márka között kialakult hûséges kapcsolat nagy mértékben hozzájárult az Apollo bõvüléséhez.

Az együttmûködés hozzájárult az Apollo kampányaihoz, mint az 'Apollo Challenges' és a 'No shortcuts', mely hûségprogrammal egészült ki, valamint a fogyasztókkal való digitális együttmûködéssel.

 

 

 


A Manchester United-csoport ügyvezetõ igazgatója, Richard Arnold így kommentálta a bejelentést:

"Az elmúlt három év alatt le voltunk nyûgözve, hogy az Apollo milyen mértékben ki tudja aknázni a velünk való együttmûködést. A cég támogatta a nemzetközi eseményeinket, különösen Indiában. Segített a közösségek növekedésében, és megmutatta elsõkézbõl az elérhetõ célokat a velünk való együttmûködés jegyében. Ebbe az Apollo márka nagyobb népszerûsége is beletartozik."

"A partnerség több országra való kiterjesztése lehetõvé tette az Apollo számára, hogy bõvítse fogyasztói körét, és nagyban hozzájárult az új célközösséggel való kifogástalan együttmûködésben. Örömmel mondhatom, hogy ma elérhettük azt a természetes konklúziót, ami alapján bejelenthetem, hogy az Apollo csatlakozott globális partnereink alkotta csoportunkhoz. Büszkék vagyunk 659 millió követõnkre világszerte, és azért fogunk közösen dolgozni, hogy rajongóink is egyre jobban megismerjék az Apollo Tyres értékeit."

Marco Paracciani, az Apollo Tryres Kft marketing igazgató-helyettese így nyilatkozott:

"A Manchester Uniteddel való három éves kapcsolatunk támogatta üzleti alapú terjeszkedési terveinket, különösen Indiában, a Közel-Keleten, Délkelet-Ázsiában és Afrikában. Különbözõ programjaink segítettek kapcsolatba kerülni a fiatalsággal, az Apollo márka ismeretének növelésében és új ügyfelekkel való együttmûködésben ezekben a régiókban."

"Úgy gondoljuk, hogy a globális partnerség tovább segíti a márka, illetve termékeink pozíciónálását, nem beszélve arról a 659 millió rajongóról, akik folyamatosan láthatnak minket."

A Manchester United az egyik legnépszerûbb és legsikeresebb csapat a világon, méghozzá az egyik legnépszerûbb sportágban, a labdarúgásban. 135 éves története során 62 trófeát gyûjtött be, így építve fel a vezetõ sportmárkát és egy 659 milliós globális rajongói közösséget.


ManUtd.com

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!