A Tinder lesz a mez vállrészének elsõ szponzora a Unitednél?
A Daily Mail értesülései szerint a Manchester United történetében a világsikerû randizó applikáció, a Tinder lehet az elsõ cég, amely a klub mezeinek vállrészén hirdet a hamarosan induló szezonban.
A Premier League a 2017/18-as szezontól engedélyezi, hogy a csapatok egyéni szponzorokkal állapodjanak meg mezeik vállrészét illetõen. Ezek a szponzorok a mezek baloldali vállrészén hirdethetnek, a jobboldalon megmarad a Premier League címere.
Információk szerint a Manchester United és a Tinder vezetõsége egy olyan megállapodás megkötésén dolgozik, amely értelmében a Vörös Ördögök évente 12 millió fontot kasszírozhatnának. Ezzel azonnal a vállrész mezszponzori lista élére repülnének, pontosan a városi rivális Manchester City elé, akik évi 10 millió fontos megállapodással rendelkeznek a Nexen Tire-rel.
A Tinder világszerte több mint 50 millió felhasználóval rendelkezik, a Napoli csapatával, illetve az olaszok csatárával, Arkadiusz Milikkel pedig már szponzori megállapodást is kötöttek.
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!