Új szponzor a fedélzeten
A Manchester United egy több évre szóló, globális partnerségi megállapodást kötött a forradalmian új mobilos fogadási és játék applikációkkal foglalkozó MoPlay-jel.
A két cég kapcsolatának köszönhetően különböző exkluzív tartalmak készülnek majd, amelyekkel elérhetik a világ legnépszerűbb klubjának szurkolóit.
"A MoPlay egy dinamikus, innovatív vállalat, amely szeretné elérni a szurkolóinkat és bevonni őket a játékaik világába. Ők egy izgalmas, új márka, amely szeretné javítani és modernizálni a fogadási piacot, mi pedig örömmel társulunk ezen kezdeményezésükhöz" - mondta Richard Arnold, a Manchester United csoport ügyvezető igazgatója.
"Nagy büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a világ legnagyobb sportklubjának lehetünk partnerei. Az, hogy a megalakulásunk után nem sokkal ilyen magas szintű partnerségre tudtunk lépni, egyértelműen a térképre helyezi a márkánkat" - mondta a MoPlay ügyvezető igazgatója, Jürgen Reutter.
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!