A Manchester United 2026-os partneri terveit tartalmazó kaszinók listája

A Manchester United kereskedelmi stratégiája jelentős változások előtt áll a Premier League 2026-os fogadási szponzor tilalmának közeledtével. A klub, amely jelenleg évi 95,1 millió dolláros bevételt realizál partneri megállapodásaiból, aktívan keresi az új lehetőségeket a szerencsejáték-iparban. Az Old Trafford legendás falai között zajló stratégiai tervezés során egyre több kaszinó neve merül fel potenciális partnerként a következő években. (X)


Vezető jelöltek listája

A 2026-os szezonra készülve több jelentős szerencsejáték-cég pozícionálja magát a Manchester United új partnereként. Iparági bennfentesek szerint az EnergyCasino vezető helyen áll a versenyben, hogy a klub új fogadási szponzora legyen. A vállalat ambiciózus terveket dédelget, és források szerint már tárgyalásokat kezdeményezett a klub vezetőségével.

A jelenlegi partnerségek mellett a Parimatch már hivatalosan is bejelentette többéves megállapodását a klubbal Ázsia és a MENA régió vonatkozásában. Marc Armstrong, a klub kereskedelmi igazgatója nemrégiben nyilatkozott arról, hogy az elmúlt öt hónapban rekordösszegű partneri megállapodásokat kötöttek, amelyek összértéke meghaladja a 70 millió fontot.

 

 

Jelenlegi fogadási partnerek

A Manchester United jelenleg a következő szerencsejáték-cégekkel áll partneri viszonyban:

  • Betfred – Hivatalos fogadási partner az Egyesült Királyságban és Európa egyes részein

  • Parimatch – Hivatalos fogadási partner Ázsiában és a MENA régióban

  • KamaGames – Első hivatalos globális közösségi kaszinó játék partner

A csapat aktuális helyzetéről és teljesítményéről szóló hírek szerint a klub kereskedelmi csapata folyamatosan dolgozik új megállapodások előkészítésén, különös tekintettel a 2026-os változásokra.

Tilalom hatása

A Premier League 2026/27-es szezontól életbe lépő tilalma drámaian megváltoztatja majd a szponzorációs piacot. A liga összes klubja közösen egyezett meg abban, hogy eltávolítják a fogadási cégek logóit a mezek elejéről, ezzel az angol bajnokság lesz az első olyan sportliga az Egyesült Királyságban, amely önkéntesen vezet be ilyen korlátozást.

A tilalom következményei számokban:

  • Jelenleg 11 Premier League klub rendelkezik fogadási főszponzorral

  • Az érintett klubok összesen évi 104 millió fontot veszítenek

  • Egyes klubok akár bevételük 60%-át elveszíthetik

Alternatív megoldások

Bár a mez eleje tilos terület lesz, a klubok továbbra is elhelyezhetnek fogadási szponzorokat:

  1. Mez ujján

  2. LED hirdetőtáblákon

  3. Digitális platformokon

  4. Stadionon belüli promóciókon

A Manchester United már most is kihasználja ezeket a lehetőségeket. A Parimatch logója például már megjelent az Old Trafford LED tábláin a klub hazai mérkőzésein. A partnerség részeként exkluzív szurkolói élmények, VIP jegyek és különleges kampányok is elérhetővé válnak az ázsiai és közel-keleti rajongók számára.

Nemzetközi kitekintés

Liga

Fogadási szponzor helyzet

Korlátozások

Premier League

11 klub főszponzora

2026-tól tilalom

La Liga

Teljes tilalom

Már érvényben

Serie A

Teljes tilalom

Már érvényben

Bundesliga

Engedélyezett

Nincs korlátozás

Ligue 1

Részlegesen engedélyezett

Szigorú szabályozás

Jövőbeli kilátások

A Manchester United vezetősége proaktívan készül a változásokra. Sergey Portnov, a Parimatch vezérigazgatója kiemelte, hogy partnerségük túlmutat az üzleti megfontolásokon. A klub globális vonzereje, különösen Ázsiában és a Közel-Keleten, továbbra is vonzó marad a fogadási cégek számára.

Az ágazati szakértők szerint a kaszinó szponzoráció evolúciója elkerülhetetlen. A digitális márkaépítés, a közösségi média kampányok és az exkluzív partnerségek válnak majd a fő kommunikációs csatornákká. A technológiai cégek, különösen a kriptovaluta és blockchain vállalatok várhatóan betöltik majd a fogadási szponzorok által hagyott űrt. A Snapdragon például már most is évi 60 millió fontot fizet a klub mezszponzorációjáért.

A Manchester United 6,55 milliárd dolláros értékével a világ második legértékesebb futballklubja marad, és ez a pozíció továbbra is vonzó teszi a potenciális partnerek számára. A klub 13 Premier League címével és globális szurkolótáborával továbbra is kiváló platformot kínál a fogadási cégeknek, még a korlátozások mellett is. A 2026-os változások új korszakot nyitnak majd, ahol a kreativitás és innováció válik meghatározóvá a szponzorációs stratégiákban.


(X)

Kövess minket Facebookon, Instagramon és YouTube-on is!
Töltsd le a ManUtdFanatics.hu mobil applikációt Androidra és iOS-re!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!