Újabb taggal bõvült a United szponzori köre
Elõnyt kovácsolhat a Manchester United a krikett válságából, hogy még jobban kiaknázza kereskedelmi potenciálját, az ázsiai kontinensen.
A Manchester United vezetõsége kedden jelentette be, hogy partneri megállapodást kötöttek Pakisztán legnagyobb mobiltelekommunikációs vállalatával, a Zong-gal.
Ez az elsõ alkalom, hogy a Vörös Ördögök egyesítik erõiket egy pakisztáni székhelyû vállalattal, amellyel nagyobb lehetõségük nyílik felvenni a kapcsolatot a régióban található közel 10 millió szurkolójukkal.
"Tíz évvel ezelõtt a futball piaca kicsi volt, a játék haldoklott" - kezdte Rizwan Akhter, a Zong reklám-, és promóciós igazgatója.
"Az elmúlt évek során a dolgok megváltoztak. Minden egyes ember, különösen a városi régiókban, egy-egy csapathoz köthetõ."
"És a legeslegfontosabb oka a futball népszerûségének rohamos emelkedésében, nem más, mint a krikett sportágának haldoklása, és a benne lévõ zûrzavar."
"A legtöbb krikett rajongó szereti a futballt is. Imádják a sportokat."
"De mostanra nõtt a futball iránti érdeklõdés, mert az embereknek több lehetõségük van rá, hogy nyomonkövessék csapataik szereplését, és a legnagyobb különbség Pakisztán és Európa között az, hogy mindezt az emberek szabadon fogható csatornákon tehetik meg."
"A krikett nézettsége hullámzó, egyszer kimagasló, egyszer pedig nagyon alacsony. Ezzel szemben a futballé folyamatosságot, azon belül is emelkedést mutat."
Ahogyan azt számos más országban is teszi, a Manchester United exkluzív klubtartalmakat tesz elérhetõvé a szolgáltató mobilelõfizetõinek a megállapodás értelmében.
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!