Arnold nem aggódik a riválisok miatt
A Manchester United kereskedelmi igazgatója, Richard Arnold nem aggódik, hogy a klub riválisai veszélyeztetnék a Vörös Ördögök 'területi' fölényét a marketingben.
A Manchester United lett a világ elsõ klubja tavaly, amely átszakította a 100 millió fontos álomhatárt a kereskedelmi bevételek területén, és abból ítélve, hogy a klub házatáján rövid idõn belül mindig újabb és újabb szponzorok tûnnek fel, ez a szám csak növekedhet az elõttünk álló idõszakban.
Bár a tulajdonos Glazer családot folyamatos támadások érik, amiért hatalmas adósságba taszították a klubot, õk felelõsek azért az új felfogásért, amely keretében különbözõ cégekkel sikerült partneri-, és szponzori megállapodásokat kötni - különösen mobilszolgáltatókkal - a világ különbözõ országaiban.
Exkluzív tartalmakat kínálva így maximalizálhatják bevételüket a 330 millió fõsre becsült szurkolótáborukból.
"Minden csapatnak figyelnie kellene õket, és tanulnia" - mondta korábban az Arsenal ügyvezetõ-igazgatója, Ivan Gazidis.
A Premier League világszerte egyre növekvõ népszerûségét látva azonban nem lenne megleõ, ha a United bármely riválisa megpróbálna a Vörös Ördögökhöz hasonló utat bejárni, és lehetséges külföldi partnerség után kutatni, azonban Richard Arnold szerint nem kell aggódni emiatt.
"Csak is egyetlen egy Manchester United létezik" - kezdte hangzatosan a kereskedelmi igazgató.
"Bár a stratégia nagy része köztudott mindenki számára, nagyon szerencsésnek mondhatom magam, hogy annál a klubnál dolgozhatok, amelyiknél, és lehetõségem van ilyen üzleteket kötni."
"Nem töltök túl sok idõt azzal, hogy a többi klub miatt aggódok. Csak arra koncentrálok, hogy mi történik itt. Nagyon jó alkupozícióban vagyunk mindenkivel szemben. Nekem pedig az a feladatom, hogy biztosítsam ennek a folytatását."
Arnold (a képen hátsó sorban jobbról az elsõ) az az ember, akinek a nevéhez köthetõ a DHL-el kötött négy évre 40 millió fontról szóló edzõmezszponzori megállapodás.
A Liverpoolt, az Arsenalt, a Chelseat, és a Manchester Cityt leszámítva ez több, mint amelyet bármely angol klub kap az úgynvezett 'sima' mezszponzorációjáért.
"Rengeteg munka van benne, hogy olyan pozícióban legyünk, amelyben jelenleg vagyunk, és mi most már a jövõre tekintünk" - tette hozzá.
"Ha az emberek szeretnék megismételni azt, amit mi öt éve létrehoztunk, az csak rajtuk múlik."
"Én nem a többi klub miatt aggódom; csak az érdekel, hogy mit hoz számunkra a jövõ."
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!