Forgalom növekedés a Unitednél
Növekedésrõl számolhatott be a Manchester United, ami az üzleti év elsõ negyedévét illeti a forgalom terén.
A forgalom 10.5 millió fonttal 73.8 milló fontra emelkedett, amely a szeptember 30-án zárult három hónapos periódus során 16.5%-os növekedést jelent.
A klub kereskedelmi forgalma is emelkedett 22.3 %-al 29.6 millió fontra, nagyban köszönhetõen a klub által csak "forradalminak" nevezett DHL-el kötött négy évre 40 millió font értékû edzõmezszponzori szerzõdésnek.
Növekedést mutat a meccsnapi bevétel mutatója is, ebben a szegmensben 9.6 %-os emelkedés mutatható ki, míg a média-bevételek 22.6 millió fontra rúgtak az említett idõszakban.
A forgalomnak köszönhetõen a klub összadóssága ezzel 433.2 millió fontra rúg, amely 83.5 millióval kevesebb, mint a korábbi idõszakban.
A múlt hónapban Richard Arnold, a klub kereskedelmi igazgatója így szólt: "Rengeteg munka van benne, hogy olyan pozícióban legyünk, amelyben jelenleg vagyunk, és mi most már a jövõre tekintünk."
Részletes beszámoló nistelrooy blogjában: ITT
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!