Kagawa nem marketingfogás

A Manchester United kereskedelmi igazgatója Richard Arnold ragaszkodik ahhoz, hogy a klub nem marketing megfontolás alapján igazol játékosokat, mint ahogyan a japán Shinji Kagawa iránti érdeklõdés is pusztán szakmai irányú.


A Borussia Dortmund játékosa ugyanis már a célegyenesben van az Old Trafford felé. A United kész volt 15.000.000 € árajánlatát 22.000.000 € bõvíteni. A Dortmund vezérigazgatója, Hans-Joachim Watzke pedig bejelentette kedden este: "Mindkét fél szeretné, hogy létrejöjjön az üzletet."
 
 
Eközben felröppentek olyan hírek, miszerint a United dél-koreai középpályása, Park Ji-Sung a nyár folyamán távozhat a klubtól. Ez adott okot olyan feltételezésekre, melyek szerint a Vörös Ördögök Kagawa igazolásával szeretnék megõrizni népszerûségüket Ázsiában.
 
"Nem marketing szempontok alapján választjuk ki a Manchester United játékosait" - mondta Arnold. 
 
"Jelenleg 25 olyan játékosunk van, akik népszerûek a világ minden táján. Mondhatnám, van 25 George Clooney a csapatban."
 
"Ázsiában sem csak Ji miatt nézik a United mérkõzéseket. Nyilván õ egy fantasztikus futballista, és az elsõ dél-koreai játékos, aki felvehette a United csapatkapitányi karszalagját."
 
"De a Manchester United soha nem csak egy játékosról szólt. A klub sosem volt azonosítható egyetlen névvel. Több volt, mint George Best, több, mint Bryan Robson, David Beckham vagy Eric Cantona. És több, mint Park." 
 
"Természetesen Ji rendkívül népszerû Koreában, csakúgy, mint Javier Hernandez Mexikóban, Nani Portugáliában és még sorolhatnám."
 
"Sõt, el kell mondanom, hogy Paul Scholes is hatalmas népszerûségnek örvend Ázsiaiban, és a United legtöbb játékosa nagy kedvenc a világ minden táján."
 

"Õk hatalmas csillagok és nagy sztárok minden országban. A Vörös Ördögök mérkõzéseit világszerte 1.1 milliárd otthonban követik figyelemmel szerte a világon. A futball mérkõzések nem olyanok mint egy film a televízióban George Clooneyval vagy Brad Pittel, amit ha megnézel 60-szor, ugyanazt látod. A futballmeccseket teljesen más okból nézzük, és a fõszereplõket teljesen más okból választjuk."  


espn.co.uk

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!