A United visszavásárolta a jogot

A Manchester United visszavásárolta a DHL-tõl a klub edzõmezeinek szponzorálásának jogát, mert úgy vélik, jobb ajánlat is érkezhet érte.


Amikor 2010-ben a United bejelentette, hogy a DHL 4 éven át összesen 40 millió fontot fizet az edzõmezen feltüntetett logójukért, sokan megdöbbentek, mivel ez az összeg a nagy csapatokon kívül minden más klub mezszponzori szerzõdésében szereplõ összeget túlszárnyalt.

Azóta azonban a Vörös Ördögök új, világrekordnak számító megállapodást kötött a General Motorsszal, minek értelmében 2014-tõl a Chevrolet szerepel majd az Aon helyén. A Glazer család ezután szokatlan lépésre szánta el magát, és visszavásárolta a DHL-tõl az edzõmez szponzorációjának jogait, mivel arra számítanak, jobb ajánlat is érkezik rá.

 


"Sikeresen megállapodtunk a DHL-lel az edzõmez szponzorációs jog idõ elõtti kivásárlásáról" - nyilatkozták a klubtól. "A DHL azonban továbbra is a globális logisztikai szponzorunk marad."

"Jelentõsen megnövekedtek a szponzorációs díjak azóta, hogy ezt az üzletet megkötöttük, mint például a világrekordnak számító 559 millió dolláros mezszponzoráció a General Motorstól, mindezekbõl azt hisszük, hogy stratégiai lehetõségeink lesznek az edzõmez szponzorációjának optimalizálásában is."

 


guardian.co.uk

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!