A United elindította hivatalos Twitter oldalát

A Manchester United a mai nappal a Facebook oldala mellett két közösségi média platformon, a Twitteren és a Sina Weibo-n (kínai közösségi oldal) is szerepel.


Az új mikro-blog szolgáltatás lehetõvé teszi, hogy a rajongók világszerte részt vegyenek a klub életében oly módon, hogy a Vörös Ördögök háza táján történt legújabb eseményekrõl szóló híreket, felvételeket és különbözõ exkluzív tartalmakat közvetlenül a klubtól az internet hírcsatornáin keresztül kapják meg.
 
@ ManUtd oldal hozzáférhetõ a több, mint 200 millió aktív Twitter felhasználó részére világszerte. Az oldal kezdetben angol nyelven indul, de a késõbbikekben több idegen nyelvû változata is követhetõ lesz majd. A Manchester United Sina Weibo (www.weibo.com/ manchesterunited), a klub hivatalos kínai közösségi oldala pedig 500 millió felhasználót talál meg.
 
A klub hivatalos honlapja, a ManUtd.com már több, mint 67 millió regisztrált tagot számol, saját Facebook oldalát pedig 34 millió szurkoló lájkolta. A klub mai két új közösségi oldalának indítása csak az elsõ fázisa a United digitális médiában való részvételének bõvítésében, melyet hamarosan további új termékek és platformok követnek.
 
Ezzel párhuzamban a klub sajtóirodájának Twitter fiókja, mely a Manchester United üzleti és kereskedelmi fejlesztéseivel kapcsolatos információknak ad helyet, átnevezésre került, és ezentúl @ MU_spokesperson néven követhetõ.
 
Richard Arnold, a csoport ügyvezetõ igazgatója a következõképpen kommentálta az eseményt: "A rajongók minél szélesebb és minél több fórumon való elérése egy igen fontos része a klub háttérmunkáinak."
 
"Rengeteg idõt és energiát fektetünk abba, hogy a szurkolók minél színvonalasabb kiszolgálást kapjanak kedvenc csapatukkal kapcsolatban. Legutóbb az MUTV-t tettük elérhetõvé még több helyen a nagyvilágban, és most pedig elindítottuk a Twitter és a Sina Weibo közösségi oldalainkat."
 
"Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy hónapról-hónapra milliók csatlakoznak a klubhoz a különbözõ közösségi média elérhetõségeken keresztül, és a legtöbben a Unitedet követik az összes top márka közül. Már alig várom, hogy az új projekteknek és a további kiterjesztésének köszönhetõen kapcsolatba kerüljünk a világ különbözõ részein élõ United szurkolókkal."


manutd.com

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!