Új szponzor: PepsiCo

A Manchester United Football Club és a PepsiCo a mai napon egy regionális, a távol-keleti régióra kiterjedõ, több évre szóló szponzori megállapodást kötött.


A megállapodás értelmében a PepsiCo Thaiföldön, Malájziában, Szingapúrban, Mianmarban, Kambodzsában, Laoszban és Brunei-ben is a United hivatalos üdítõital forgalmazújává válik.

A PepsiCo ezzel kizárólagos jogot kap arra, hogy a Manchester United márkát használhassa termékein. A Vörös Ördögöknek ebben a hét országban összesen több mint 38 millió szurkolója van. Azzal, hogy ehhez a bázishoz csatlakozik a PepsiCo, további növekedési lehetõségek nyílnak meg, amivel még népszerûbbé válhat mind a Manchester United, mind pedig a Pepsi márka.

Futballmarketingben hosszú és sikeres öröksége van a Pepsinek, kihasználva ezt a területet arra, hogy vonzó és megfelelõ módon kerüljön kapcsolatba a fogyasztókkal. Dél-kelet Ázsia ezen részén a labdarúgás az elsõ számú sport, a Manchester United pedig az elsõ számú klub, melynek erõs bázisa van a régióban.

A Manchester United 135 éve alatt a legismertebb és legnagyobb márkává nõtte ki magát a sport területén, begyûjtött 61 trófeát és 659 millió követõje van világszerte.

"A Manchester United és a Pepsi két legendás márka, a klub örömmel áll össze a PepsiCo-val, amely így Ázsia hét területén válik a klub hivatalos üdítõital partnerévé" - mondta Richard Arnold.

"Óriási bázis követ minket ezeken a területeken, mindkét márka hatalmas népszerûségnek örvend, amibõl csak profitálhatnak a szurkolóink. A PepsiCo érti, mit szeretnek a szurkolóink, partneri megállapodásunk izgalmas promóciókat szül, amik ösztönzik majd a drukkereket, hogy minél közelebb kerüljenek a klubhoz, amelynek szurkolnak."

"A PepsiCo ideális partner a Manchester United számára, hiszen egyedülálló módon értik a sportot és ötletes marketing kezdeményezéseket alkotnak. Izgatottan társulunk a PepsiCo-val történelmünk eme jelentõs idõszakában és üdvözöljük ezt a világszínvonalú céget patrnereink között."

 


Mustafa Mussat, a Pepsico területi marketing igazgatója: "A sportok globális platformot jelentenek a PepsiCo számára és nagyon örülünk, hogy a Manchester Uniteddel társulhatunk Ázsia ezen régiójában. A Manchester United, mint az egyik legismertebb sport-franchise a világon és a PepsiCo szeretett márkái izgalmas, új lehetõségeket teremtenek a régió fogyasztói számára."

"A régióban ez év januárjában elindított "Élj a jelennek" kampány részét képezi ez a társulás is. Nagyon várjuk, hogy a sport és szórakoztatás legnagyobbjaival való közös munka révén képessé tegyük fogyasztóinkat arra, hogy a Pepsi és a Manchester United iránti szenvedélyüket ünnepelhessék."



 


ManUtd.com

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!