Új szponzor: Aperol
A Manchester United több szezonon átívelõ szponzori megállapodást kötött az Aperol nemzetközi italmárkával, amellyel hivatalosan a klub elsõ globális rövidital szponzorává vált.
A 2016/2017-es szezon végéig szóló megállapodás értelmében az Aperol a csapat minden Old Traffordon lejátszott mérkõzésén megjelenik vizuális formában, csakúgy, mint a klub hivatalos publikációiban, a MUTV-ben és a hivatalos weboldalon is. Az együttmûködésnek köszönhetõen emellett a cég híres itala, az Aperol Spritz elérhetõ lesz a stadion vendáglátóegységeiben is.
A 'Cheers United!' ünnepi üzenet egy izgalmas fejezetet nyit meg az Aperol életében, amely szeretné világszerte még ismertebbé tenni márkáját, új piacokat meghódítva, a tradicionális olasz gyökerektõl távol is.
"Örömünkre szolgál, hogy az Aperol-t, mint a Manchester United új, globális rövidital partnereként köszönhetjük. Ahogy a Manchster United, úgy az Aperol is egy ambíciózus szervezet, és lenyûgöztek minket innovatív hozzáállásukkal márkájuk fejlesztését, és globális megismertetését illetõen" - kezdte a Manchester United cégcsoport igazgatója, Richard Arnold.
"A Manchester Unitednek világszerte 659 millió követõje van, ez a partneri megállapodás pedig pedig egy újabb platformot biztosít ahhoz, hogy közelebb hozza a klubot szurkolóihoz. Az Aperol egy testhezálló partner, hogy segítse a klubot és szurkolóit az elért sikerek megünneplésében, és remélhetõleg a jövõben sok alkalom lesz, hogy együtt ünnepelhessünk."
Bob Kunze-Concewitz, a Gruppo Campari ügyvezetõ-igazgatója így kommentálta a bejelentést:
"Örömmel jelenthetjük be az Aperol-t, mint egy új mód az öröm és siker megünneplésére a Manchester Unitednél."
"Miután ez a klub a világ legkedveltebbje, ez egy olyan együttmûködés, amely hatalmas elõrelépés a márkánk életében, ugyanis az év minden napján olyan segítséget nyújt az Aperol, és az Aperol Spritz számára, amely lehetõséget teremt a promóciós tevékenységünk kiszélesítése mellett új piacok szerzésére is."
"Az Aperol egy olyan márka, amely magában foglalja a sikert, az ünneplést, és a közösségi élményt. Az a természetes kapcsolódás, amely a két márka közötti együttmûködést segíti, mindkét fél számára jövõdelmezõ lesz."
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!