Újabb ázsiai szponzor a fedélzeten

A dél-kelet ázsiai régió öt országára kiterjedõ hivatalos partnerségi megállapodást kötött a Manchester United és az EuroFood, amellyel utóbbi a klub elsõ hivatalos cukrászati szponzora lett a térségben.


A több éves partnerség eredményeként a thaiföldi illetõségû EuroFood a klub hivatalos cukrászati szponzora lett Kambodzsa, Laosz, Mianmar, Thaiföld és Vietnám területén, jelentette be a Manchester United vezetõsége.

 

A három és fél éves szerzõdés részeként a Manchester United címerével, és a klub játékosainak képével ellátott termékekkel lép piacra az EuroFood. Az új csomagolással rendelkezõ termékek áprilistól lesznek majd elérhetõek az adott országok területén.

 

Az 1984-ben Thaiföldön alapított EuroFood piacvezetõ az édességipari üzletágban, jelenleg pedig a világ 12 országban vannak jelen. A cég termékpalettája igen széles; termékeik között megtalálható a Choco Pie, a Gussen Wafer és Peking Wafer.

 

 

"Örömünkre szolgál, hogy az EuroFood-ot a Manchester United hivatalos cukrászati partnereként köszönthetjük. Lenyûgözött minket az EuroFood ambíciózus hozzáállása a cukrászati ipar piacának uralására, és kiterjesztett tevékenysége a dél-kelet ázsiai régióra" - kezdte Richard Arnold, a Manchester United csoport ügyvezetõ-igazgatója.

 

"A Manchester United több mint 55 millió elkötelezett követõvel rendelkezik ebben az öt országban és már nagyon várjuk, hogy ezzel a megállapodással még közelebb kerüljünk hozzájuk."


Manutd.com

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!