Folytatódik az ázsiai szponzoráradat
Több évre szóló szponzori szerzõdést jelentett be a Manchester United, amellyel a piacán vezetõ pozícióban lévõ Ottogi a klub hivatalos partnere lett Dél-Koreában.
Az Ottogi Dél-Korea egyik vezetõ élelmiszeripari vállalata, amely folyamatos fejlesztéseinek köszönhetõen igen széles termékskálával rendelkezik az élelmiszerek területén. Amellett, hogy piacukon õk vezettek be a curry-t, mind fûszert, a cég számos premiert tudhat már maga mögött.
A májusban 45. születésnapját ünneplõ Ottogi jelenleg az Amerikai Egyesült Államok mellett Ázsia és Európa több mint 30 országába exportálja termékeit.
"Örömünkre szolgál, hogy a Manchester United hivatalos partnerei között köszönthetjük az Ottogi-t. Az Ottogi egy innovatív hozzáállást tanúsító vállalt a termékfejlesztésben, minket pedig lenyûgözött, milyen elkötelezettséggel törnek be újabb és újabb piacokra termékeikkel. Emellett szeretném megragadni az alkalmat, hogy gratuláljak az Ottoginak 45. születésnapjuk alkalmával" - kezdte a Manchester United csoport ügyvezetõ-igazgatója, Richard Arnold.
"A Manchester United több mint 15 millió elkötelezett követõvel rendelkezik Dél-Koreában, ez a partneri kapcsolat pedig segít õket közelebb kerülni ahhoz a klubhoz, amelyet imádnak."
Az egyezség értelmében az Ottogi által Dél-Koreában forgalmazott termékeken innentõl kezdve használhatják a Manchester United címerét, és a klub játékosainak képét.
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!