Az Adidas bemutatta a United 2015/16-os szerelését

A mai naptól kezdve az Adidas és a Manchester United újra közös útra lép. A Manchester United a világ egyik legnagyobb klubja a maga 659 millió rajongójával világszerte, az új szponzornak köszönhetõen pedig az egyik legjobban támogatott klub is.


Az új gyártó ihletet merítve a 80-as években futott szériákról, kis modern csavarral megfûszerezve és a jelen kor stílusát figyelembe véve alkotta meg a Vörös Ördögök legújabb szerelését. Az garnitúra a legújabb technológiák felhasználásával készült, könnyû és légáteresztõ, így a játékosok számára is kényelmes és praktikus viselet a pályán.

 

 

Az új hazai szerelés augusztus 8-án debütál az Old Traffordon a Tottenham elleni találkozón. A mez V-nyakú, három csík fut le a vállán. A mez szegélyén van egy klasszikus dizájnelem, mely már azon az Adidas által gyártott mezen is megtalálható volt, amiben Ryan Giggs elõször pályára lépett.

 

 

Az új dizájn egyébként Inigo Tuner szenvedélyes munkája által jött létre. Inigoról tudni kell, hogy egész életében United szurkoló volt. 

 

 

"Igazi kalandos utazás volt számunkra, hogy megtervezhetjük a Manchester United új szerelését. A jelenlegi mérföldkõnek számító szponzoráció nem az elsõ együttmûködés a két fél között. A következõ szezonra készített mezek ebbõl adódóan kicsit a múltat is képviselik."

 

 

"A célunk az volt, hogy felülmúljuk a várakozásokat. Az újratervezés keretén belül szerettünk volna egy egyszerû, de hatásos szerelést megvalósítani. Például ilyen a klasszikus V-nyak és az ikonikus három csík. Elkötelezettségünk vezetett el a megalkotott szériához, melyet a Manchester United játékosai büszkén viselhetnek a 2015/16-os szezon során."

 

 

Az új mezek a "Break Expectations" névre keresztelt kampány keretein belül kerültek bemutatásra. A nagyszabású bemutató rendezvény többek közt azt is hivatott jelezni, hogy a United visszatér a Bajnokok Ligájába a szezon során. A kampányt képekkel és rövidfilmmel is feldobta a gyártó, melyben az ikonikus szigony is megjelenik, mely a klub címerében is megtalálható. Ezt használják a játékosok megalapozva a hangulatot a következõ szezonra.

 

 

A Manchester United-csoport ügyvezetõ igazgatója, Richard Arnold a következõket mondta: "A Manchester United részérõl mindenki nagyon büszke és elégedett az új felszereléssel. A klasszikus tervezés merít egyaránt a klub történelmébõl, a jelenbõl és az Adidas tapasztalataiból is. Az új megjelenés vonzó lesz a szurkolók számára is, mely jelzi a gyártó szakértelmét, mely által forradalmasítja a labdarúgó ipart."

 

 

"Bízunk benne, hogy a jövõben a közös tervek a szurkolók elégedettségét is kivívják. A klubnak több száz millió rajongója van világszerte és reméljük, hogy minél többet fogunk közülük látni az utcákon és a stadionokban az új mezekben, ezzel új fejezetet nyitva a United történelmében."

 

 

"Büszkék vagyunk arra, hogy az Adidas visszatér hozzánk és bizakodva várjuk a sikeres és izgalmas jövõt."

 

Steve Marks az Adidas-sport marketing igazgatója is kommentálta az eseményeket: "Ez a sikeres klub mindig nyitott volt a változásra és számos alkalommal vitt véghez hihetetlen dolgokat. Sir Alex Ferguson sikerei, Backham félpályáról szerzett gólja, a Bayern elleni fordítás a Bajnokok Ligája döntõjében mind azt bizonyítja, hogy a klub történelme, sikere és hírneve nem a véletlen mûve."

 

 

"Az Adidas mérhetetlenül büszke arra, hogy részese ennek a történelemnek, melyben most egy új, legalább 10 éves szakasz kezdõdik."

 

 


manutd.com

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!