Közösségi médiás nagyhatalom a United

A Manchester United minden hírességnél nagyobb, elérésük pedig egy szinten van a közösségi médiában a vallásokkal, állítja a klub sportigazgatója, Richard Arnold.


A United, amelynek Facebook oldala több mint 71 millió like-olóval rendelkezik, Twitter követõinek száma pedig meghaladja a 9 millió fõt, interakciót tekintve a világ vezetõ sportklubja, állítja Arnold.

 

Paul Pogba világrekordnak számító 89 millió fontos átigazolását a "Pogback" kampánnyal támogatták meg a közösségi médiában, Arnold állítása szerint ennek sikeressége pedig felülmúlta a Gareth Bale Real Madridhoz és Luis Suarez Barcelonába igazolása mögötti akciót is, a sportigazgató pedig további információkkal igyekezett megfelelõ kontextusba tenni a United globális elérését. 

 

"Hogy jól érzékeltessem azt a szintet, amivel rendelkezünk az elkötelezõdés kapcsán, akkor azt kell hogy mondjam, a vallásokéhoz hasonló" - idézi a Daily Mail Arnold szavait, amit a lisszaboni Web Summit 2016-on mondott.

 

 

"Gyakran idézik John Lennon azon szavait, miszerint a Beatles 'nagyobb, mint Jézus'. Bár mi nem szeretnénk ilyen tiszteletlen kijelentést tenni, mérési szempontból a vallásokat kell kiindulási szintként kezelnünk, amelyek közül is a legnagyobb világvallásokkal van egy szinten a felénk való elkötelezõdés mértéke. Interakció és elkötelezõdés szintjén csak ezek említhetõek egy lapon a Manchester Uniteddel."

 

Bár a pályán a Vörös Ördögöknek nem sikerült úgy teljesíteniük az elmúlt szezonokban, mint a Real Madridnak, a Barcelonanak vagy a Bayern Münchennek, Arnold szerint a Manchester United világszerte több mint 650 millió szurkolóval rendelkezik, "mintha Amerika népességének kétszerese ugyanazt a csapatot szeretné".

 

"Nem rég született meg az egy milliárdodik interakciónk a Facebookon" - tette hozzá.

 

"Ez hihetetlenül értékes számunkra, mert ez egy mérõszám azt illetõen, mit kedvelnek a szurkolóink, és teret enged számunkra ahhoz, hogy ennek megfelelõen alakítsuk a jövõbeli terveinket és cselekedeteinket."

 

A United Arnold szerint olyan szintet képvisel a közösségi médiában elkötelezõdés szintjén, amelyhez egy híresség vagy celeb sem érhet fel, akik ezzel minden más sportcsapatot is felülmúlnak ebben az összevetésben.

 

"A mi 'házi bajnokságunkban' is más szinten mozgunk, mint a többi klub."

 

"Bármilyen sportágat vagy csapatot veszünk, mi vagyunk a világ legnagyobbjai ezen a téren."

 

"A sport a világ legnagyobb elkötelezõdést generáló eszköze. Ezen belül mi tudunk lenni azok, akikhez a legtöbben elkötelezettek."


Sky Sports

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!