A Tinder lesz a mez vállrészének elsõ szponzora a Unitednél?

A Daily Mail értesülései szerint a Manchester United történetében a világsikerû randizó applikáció, a Tinder lehet az elsõ cég, amely a klub mezeinek vállrészén hirdet a hamarosan induló szezonban.


A Premier League a 2017/18-as szezontól engedélyezi, hogy a csapatok egyéni szponzorokkal állapodjanak meg mezeik vállrészét illetõen. Ezek a szponzorok a mezek baloldali vállrészén hirdethetnek, a jobboldalon megmarad a Premier League címere. 

 

 

Információk szerint a Manchester United és a Tinder vezetõsége egy olyan megállapodás megkötésén dolgozik, amely értelmében a Vörös Ördögök évente 12 millió fontot kasszírozhatnának. Ezzel azonnal a vállrész mezszponzori lista élére repülnének, pontosan a városi rivális Manchester City elé, akik évi 10 millió fontos megállapodással rendelkeznek a Nexen Tire-rel. 

 

A Tinder világszerte több mint 50 millió felhasználóval rendelkezik, a Napoli csapatával, illetve az olaszok csatárával, Arkadiusz Milikkel pedig már szponzori megállapodást is kötöttek. 


Daily Mail

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!