Többmilliós edzõmezszponzori szerzõdés a DHL-lel
Mezszponzori megállapodást kötött a világ egyik legnagyobb logisztikai cégével, a DHL-lel a Manchester United, amely értelmében akár 10 millió fontot is fizethetnek azért, hogy logójuk rajta legyen a klub edzõmezén.
A Sunday Times szerint, amely 4 millió fontra teszi az éves szponzorációt, ez az elsõ alkalom, hogy egy klub edzõmezre köt szponzorációs szerzõdést.
Így amellett, hogy a tavalyi évtõl az amerikai pénzügyi óriáscég, az AON szponzorálja a csapat mezét, négy évre 20 millió fontért, már az edzõmezeken is egy világcég logója lesz megtalálható.
Az együttmûködés hosszáról, illetve, hogy a mai Tottenham Hotspur elleni bajnoki mérkõzésen már él-e a szerzõdés, egyelõre nincsen semmilyen hivatalos információ, de a klubhoz közel álló források szerint a két fél négy éves szerzõdést kötött, amelyért "több pénzt kapnak, mint a Vodafonetól, de kevesebbet, mint az AIG-tõl".
Ez azt jelentheti, hogy a szponzoráció összege valahol 30 milli ós 50 millió font körül lehet, amely annak fényében, hogy ennyi pénzt csak a klub második számú mezszponzorától kapnak, rengeteg pénz, ráadásul sok Premier League klub mezszponzorációs szerzõdését is lekörözi.
Sem a klub, sem a DHL részérõl nem erõsítették meg, hogy mekkora összegrõl van szó, és a megállapodás természetérérõl sem bocsátottak részleteket az érdeklõdök rendelkezésére, de állítólag hamarosan hivatalos közleményt ad ki a Manchester United, amelyben bejelntik az üzletet.
A DHL együttmûködése a világ legnépszerûbb klubjának számító Manchester Uniteddel februárban kezdõdött, amikor hétszámjegyû fontnyi összegért három éves szerzõdést kötöttek, amely értelmében õk szállítják világszerte a klub ajándéktárgyait, köztük a meccsprogram füzeteket, és a mezeket is.
Cserébe a DHL felhasználhatja a klub imázsát a fogyasztói, és az üzleti marketing területein.
Update: Megtörtént a hivatalos bejelentés a klub és a cég részérõl!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
A DHL, a világ vezetõ szállítmányozási vállata lett az elsõ hivatalos edzõmezszponzora a Manchester Unitednek, amely eddig egyedülálló az angol futballban.
Az új, négyéves szerzõdés értelmében a DHL logó ott lesz az összes edzõmezen, amit a klub felnõtt, tartalék, és akadémiai csapata visel a helyi sorozatokban, köszönhetõen a klub és a DHL közötti remek kapcsolatnak.
Az együttmûködés megkoronázásaképpen, illetve a klub 19. bajnoki címének megünnepléseként a logisztikai cég egy a klub címerével ellátott ajándékkal ajándékozza meg a ma esti, Tottenham Hotspur elleni meccsre az Old Traffordra látogató szurkolókat - amely nem más, mint egy limitált példányszámú sál.
"Ez ez az üzlet hatalmas változást hoz az angol futballba. Örömünkre szolgál, hogy a DHL azt válaszotta, hogy úttörõként elõször szponzorálja edzõmezeit. A globális jelenlétük, és a nemzetközi piaci helyzetük tökéletesen illeszkedik ahhoz, hogy a Manchester United a világ legnépszerûbb futballklubja" - mondta a Manchester United ügyvezetõ-igazgatója az új szerzõdés bejelentésekor.
Marketing Magazine & Manutd.com
Marketing Magazine
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!