Világrekord szponzori megállapodás

A Manchester United és az amerikai sportruházati óriásvállalat, a Nike rögzítették a világrekordnak számító, 600 millió fontos szponzori szerzõdés részleteit.


A Daily Mirror jelentése szerint ezzel az üzlettel a United csaknem háromszorosát zsebelheti be a jelenlegi, 23.5 milliós éves támogatásnak. Bár a Vörös Ördögök az elmúlt évek legrosszabb szezonját futották, de ezzel az üzlettel bebizonyították, hogy továbbra is a United a legértékesebb futball márka a világon.

 

 
A Manchester United új, 10 évre szóló megállapodása szerinti évi 60 milliós összeg majdnem duplája a Real Madrid jelenlegi, 31 milliós Adidas-szal kötött megállapodásának. A Puma, az Adidas és a Warrior állítólag mind versengtek a Premier League bajnokcsapatának szponzorációs jogaiért, de nem tudták felülmúlni az amerikai óriás cég ajánlatát. 
 
A United vezérigazgatója, Ed Woodward a közelmúltban elmondta, hogy a klub fokozni kívánja tevékenyét a nyári átigazolási piacon "olyan módon, amit talán még senki sem látott az elmúlt években", és ez az üzlet szabad kezet ad David Moyes-nak, hogy kedve szerint építse újjá az Old Trafford gárdáját. Ráadásul a következõ szezontól életbe lép a Chevrolet-vel kötött mezszponzori szerzõdés is, így egyértelmû, hogy a két bevételi forrás jelentõs mértékben hozzájárul ahhoz, hogy a United újabb nagy nevekkel erõsítsen idén nyáron.
 


givemesport.com

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!