Hosszabbított a United és az Epson

A globális képfeldolgozó, és innovációs úttörõ Epson újabb három éves szponzori szerzõdésben egyezett meg a Manchester Uniteddel, amely értelmében továbbra is a klub hivatalos eszközbeszállítója lesz.


Miután a közös partnerségbõl, és ezzel együtt a megnövekedett fogyasztói interkaciókból mindkét fél profitált, csakúgy mint a globális ismertségbõl, az Epson kulcsfontosságúnak látta, hogy továbbra is a világ szinte minden pontján ismert márkanévvel együtt jelenhessen meg.

 

A megújított szponzori egyezség a 2014/2015-ös szezon végéig tart, így az Epson továbbra is rendelkezhet, és élhet reklámozási jogával az Old Traffordon belül, míg cserébe õk szállítják a Manchester United számára szinte az összes, fontosabb irodai eszközt, beleértve a házon belüli nyomtatási, és képalkotási eszközöket is. Az Epson büszke arra, hogy a két nagy történelemmel rendelkezõ szervezet szingergiája, és partnersége tovább folytatódhat, különösen az elkötelezettségük, teljesítményük, és az innovációban nyújtott szerepük kapcsán.

 

Az Epson globális kommunikációjáért felelõs általános menedzser, Ian Cameron nagy örömrõl számolt be az új megállapodás bejelentését követõen.

 

"Ez egy nagyon izgalmas partneri kapcsolat, és mi azt egy nagy lehetõségnek látjuk, hogy a világ minden táján erõsíthetjük a kapcsolatunkat fogyasztóinkkal, különösen a fejlõdõ piacokon."

 

A szerzõdés egyik legnagyobb részét kitevõ, Old Traffordon való reklámozási jogon kívül, az egyezség értelmében az Epson továbbra is szállíthatja a Manchester United számára többször díjazott irodai eszközeit is. A MUTV már eddig is rengeteget profitált az Epson legújabb innovációit egyesítõ projektoraiból, amellyel például stúdiójuk hátteréül vetíthették a stadion valósághû képét, ahelyett, hogy bekellett volna izzítani a stadion valódi világítását a filmezéshez.

 

A kivetített installációk a játékosok edzõtermében még élvezetesebbé tették a foglalkozásokat, míg az Epson nyomtatóin keresztül juthattak el a szurkolókhoz az aktuális meccsek információi, beleértve a csapatok összeállításait, az Epson fotónyomtatói pedig a meccsekrõl készült hivatalos képek elõállításához nyújtottak elengedhetetlen szolgáltatásokat.

 

 

A Manchester United kereskedelmi igazgatója, Richard Arnold nagy örömmel néz az Epsonnal közös jövõ elébe, és hiszi, hogy mindkét fél nagyszerûen profitál együttmûködésükbõl.

 

"Ahogy a Manchester United, úgy az Epson is egy világmárka, és saját iparágában mindig is az élen tartotta magát új, innovatív technológiáival" - tette hozzá.

 

"Korábban az Epson együtt ünnepelte történelmi, 19. bajnoki címünket a szurkolóinkkal, azzal, hogy az Epson Champ19ns rendezvényét elvitta Pekingbe, Shanghajba, Bangkokba, Kuala Lumpurba és Szingapúrba."

 

"Több mint 20 ezer szurkoló látogatta meg a 19 bajnoki címünket felölelõ múzeumi tárlatot, amelyet a jelenlegi keretünk tagjai idegenvezetésével valósítottak meg az Epson kivetítõin keresztül."

 

"Nagyszerû kreativitásról, és lelkesedésrõl tettek tanúbizonyságot a klubbal kapcsolatos marketingmunkájukban, csúcstechnológiás eszközeik pedig teljesen integrálódtak a Manchester United mindennapjaiba. Örülünk, hogy ezzel a márkával lehetünk kapcsolatban."


Manutd.com

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!