Azeri és japán szponzor a klubnál

A Manchester United örömmel jelentheti be, hogy a napokban egy azerbajdzsáni telekommunikációs céggel, és egy japán illetõségû üdítõital gyártóval is három éves szponzori megállapodást kötött.


A Bakcell lesz a Manchester United elsõ telekommunikációs partnere Azerbajdzsánban, ahol egyedi és exklzuív tartalmakat szolgáltatnak majd a klub helyi szurkolóinak.

 

Az exkluzív Manchester United csomagra elõfizetõk többek között naprakész klubhírekrõl informálódhatnak, videóösszefoglalókat nézhetnek a legutóbbi mérkõzésekrõl, csengõhangokat és háttérképet tölthetnek le a Vörös Ördögökkel kapcsolatban. Emellett pedig a Bakcell révén fog eljutni a kaukázusi országba a klub hivatalos televíziócsatornája, az MUTV mûsora is, hogy már Azerbajdzsánban se maradjanak le a klub életének legfontosabb mozzanatairól se.

 

"A Manchester Unitednek nagy örömére szolgál, hogy egyesítheti erõit a Bakcellel. Mind két szervezetnek megvan a saját történelme azt illetõen, hogy elsõk voltak a saját területükön: a Bakcell volt Azerbajdzsán elsõ mobiltelekommunikációs vállalata 1994-ben, amely elõfizetõi mára 2.5 millió fõre rúgnak. Ezzel az új megállapodással egy újabb elsõ írható be a Manchester United történelemkönyvébe, ugyanis ez az elsõ, és eddigi egyetlen partneri kapcsolatunk ebben az országban. Az azeri szurkolói bázisunk folyamatosan növekszik, és remélhetõleg a Bakcellel kötött egyezségünk értelmében sikerül közelebbi kapcsolatba kerülnünk ezekkel a szurkolókkal, azáltal, hogy exkluzív tartalmakhoz juttathatjuk õket a klubbal kapcsolatban" - mondta a Manchester United kereskedelmi igazgatója, Richard Arnold.

 

 

Szintén a 2015/2016-os szezon végéig kötött a klub partneri megállapodást a Kagome üdítõital gyártóval, amely értelmében a hazájában igen ismert márka vált a klub hivatalos üdítõital gyártó partnerévé Japánban.

 

Az 1899-ben alapított vállalat zöldség, illetve gyümölcsalapú italaival olyan fogyasztókat céloz meg, akik az egészséges és aktív életmód hívei. Piacán a Kagome piacvezetõ vállalat, akik italaik mellett többek között ketchupot is gyártanak például.

 

"A Kagome termékei az egészséget, és a jólétet szimbolizálják, ennek megismertetéséhez pedig nem is találhattak volna jobb partnert, mint a világ elsõ számú klubját a világ legnépszerûbb sportágában. Ez a klub elsõ, ilyen jellegû partneri kapcsolata, és nagyon nagy örömünkre szolgál, hogy egy olyan jól mûködõ, és ahogy a United, régi hagyományokra visszatekintõ vállalattal kerülhettünk kapcsolatba, mint a Kagome, amely több mint 100 éves múlttal rendelkezik. A Manchester United majdnem 4 millió szurkolóval rendelkezik Japában, és bármikor az országba látogatunk, elmondhatatlan fogadtatásban van részünk. Remélem, hogy az összes ottani szurkolónk támogatni fogja ezt az újabb klubbal létrejövõ kapcsolatot, élvezettel fogja kihasználni azon termékek nyújtotta lehetõségeket, amelyek a Manchester United és a Kagome kapcsolatának köszönhetõen eljut hozzájuk" - tette hozzá Richard Arnold.


Manutd.com

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!



Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!

Hozzászólások

Támogatás

Támogasd adományoddal
a ManUtdFanatics.hu működését!