Utazási élménybeszámoló - SC Braga

Mint arról már korábban értesülhettetek, a Manutdfanatics.hu csapata túl van elsõ sikeres manchesteri túráján, ahol néhány szurkolótársunknak adatott meg a lehetõség, hogy élõben szurkolhasson imádott Ördögfiókáinknak. Olvasd el az élménybeszámolójukat!

A kirándulás a vártnál is jobban sikerült, így minden erõnkkel azon leszünk, hogy a jövõben is megismétlõdhessen a kezdeményezés és minél több szurkolótársunknak segíthessünk átélni azt, hogy láthassa a világ legjobb csapatát és átérezze az Álmok Színházának atmoszféráját.

Aki lemaradt volna az elsõ túráról, vagy még csak barátkozik a gondolattal, hogy a közeljövõben velünk tartson, reméljük az alábbi beszámolóval meghozzuk a kedvét az utazáshoz:

Október 23-án délelõtt 10 óra körül egy rövid skóciai kirándulást követõen két, már gyakorlott utazó szurkolótársammal vártuk a manchesteri vasútállomáson a hazai különítményt, akik percre pontosan befutottak a reptéri vonattal. A srácok fáradtan, de izgatottan érkeztek meg, ezért azonnal egy közeli pubba vezetett az utunk, ahol kicsit mindannyian kipihenhettük a hajnali kelés nehézségeit, ki egy tradicional english breakfast, ki egy pint csapolt társaságában. A kellemes idõtöltés közepette megbeszéltük a napi programot, adtunk egy kis útbaigazítást, de láthatóan mindenkit a mérkõzés kezdete tartott lázban, fõleg miután egy városi sétával folytattuk a napot, ahol egyre több vörös mezes haladt el mellettünk. Egy rövid városnézés után újra megpihentünk az Old Wellington nevû egységben egy ital erejéig, majd a szállások felé vettük az irányt.

A szállások elfoglalása után irány a stadion, ahová a meccs kezdete elõtt bõ két és fél órával megérkeztünk, hogy kellõképpen ráhangolódjunk a nagy eseményre. A stadion körül árusok tömkelege, a stadiontól egy kilométeres körzetben minden a Unitedrõl szól. Rengeteg, ajándéktárgy és ereklye között lehet elidõzni, a büfék és a stadion melletti kocsmák is mind a csapat színeiben díszelegnek, számos képpel, emlékkel és legendával a United történelmébõl. Az egyik leghíresebb szurkolói törzshely a Trafford Bar, ahová be is tértünk, hogy együtt hangolódjunk a helyi szurkolókkal. A hely percrõl percre telt meg, a hangulat pedig fokozódott, felcsendültek a jól ismert szurkolói nóták egyre hangosabban, erõteljesebben. Az atmoszféra még a sokat látott szurkolókat is újra és újra lenyûgözi, aki nem tudná, abban azonnal tudatosul, hogy Manchester márpedig vörös.

A meccs elõtt bõ félórával mentünk be a stadionba, így láthattuk a melegítõ játékosokat. Kezdésre a szokásos módon teljesen megtelt az aréna, az elõadás pedig nem is sikerülhetett volna jobban Álmaink Színházában. Tökéletes futballélmény volt, 0-2-rõl megfordítani a meccset és átérezni, ahogy a csapatunk fennáll a padlóról és átgázol ellenfelén. Sem a csapatban, sem a szurkolókban nem fordult meg a vereség gondolata, újra sikerült emberfelettit produkálni és ez az amitõl a United egyeduralkodó a világ futballtérképén.

A meccs után számos élménnyel gazdagodva a szállás felé vettük az irányt, de elõtt néhányunknak sikerült elcsípni az öltözõkijáratnál Chicát, Giggset, Robint, Rooneyt és Evanst.

A következõ napokban mindenki részt vett stadion és múzeumtúrán, ahol lehetõség volt a számos trófea megtekintésére, bemenni az öltözõbe, leülni a kispadra, kisétálni a játékoskijárón.

Azt hiszem tartalmas 3 napon vagyunk túl, ezért engedjétek meg, hogy velünk tartó néány szurkolótársunk személyes véleményét is megosszuk Veletek:

Gábor:

"A manchesteri meccslátogatással mindannyiunknak régi álma vált valóra. Már a zökkenõmentes, gördülékeny utazás is jó érzéseket keltett bennünk, melyek aztán az Old Traffordra érkezve teljesedtek ki. Már a meccs elõtti órák is magával ragadóak voltak, mindenkit "beszippantott" a fantasztikus hangulat. A játék noha itt-ott akadozott, az eredmény alakulása mégis a legjellemzõbb United-erényeket ( harci szellem, akaraterõ, állhatatosság) mutatta meg. A meccs másnapján a klub múzeumában, illetve a stadionban tett látogatás tette teljessé élményeinket. Azt hiszem ekkor vált mindenki számára végérvényesen nyilvánvalóvá, hogy a Manchester United sokkal több, mint egy futballklub, valóságos intézmény, melyhez szurkolokent tartozni is öröm és büszkeség. A város, miként a szállás is minden tekintetben megfelelt annak a színvonalnak, amit a stadion, a klub, a meccs alapján a várostól is vártunk. A felejthetetlen három nap végén azzal búcsúztunk egymástól, hogy feltétlenül visszatérünk."

László:

"Én is azon szerencsések egyike lehettem aki a manutdfanatics kezdeményezésére, Péter szervezésének keretében kijuthattam Manchester United-Braga bl mérkõzésre, az Álmok Színházába az Old Trafford stadionba. Felejthetetlen élményben volt részünk amit szavakkal nagyon nehéz visszaadni… A szervezés minden igényt kielégítõ volt, az utazás a hotel, a közlekedés. A stadion lenyûgözõ!! A hangulat a mérkõzés teljesen magával ragadó, ahogy érkeznek az emberek, várakoznak az utcán vagy a pub-ban, beszélgetnek fotózkodnak. De alig vártuk hogy végre beléphessünk a stadionba…Ezt egy órával a mérkõzés kezdete elött történt. A stadion CSODÁLATOS: a lelátó, a gyep üresen és tele lelátóval is. Már ekkor éreztük hogy nem ez volt az utolsó látogatásunk… A mérkõzés ennél jobban nem is alakulhatott volna. 0-2-rõl fordítani… Leírhatatlan volt…A játék sebessége, a mozgások ahogy olvassák a játékot a játékosok, a remek teljesítmények, a hangulat a sportszerû szurkolásmind mind csodálatos élmény…Gyorsan eltelt ez a 90 perc. Másnap visszamentünk a stadionhoz, sétáltunk beültünk a stadionba lévõ bárba,majd részt vettünk egy múzeum látogatással egybekötött stadiontúrán. Ez is felejthetetlen élmény. Remek idegenvezetés, hasznos és érdekes információk.A stadion a lelátók a hazai öltözõ a játékos kijáró…. A következõ napot a városban töltöttük, amíg elindultunk haza. Felejthetetlen élmény volt. Kitûnõ minden részletre kiterjedõ szervezés. Remek kis csapat jött össze. Csodálatos hangulat és élmények. Alig várom mikor lesz a következõ, mert az biztos hogy ez volt az elsõ de nem az utolsó. Köszönet Péternek a lelkiismeretes önzetlen munkájáért és a manutdfanatics-nak a lehetõségért. Mindenkinek kívánom hogy élje át ezt a felejthetetlen élményt."

Bence:

"Elõször is szeretném megköszönni a Manutdfanatics.hu-nak és Miksztaj Péternek, hogy lehetõvé tették ezt az utazást, saját erõmbõl biztos, hogy nem tudtam volna megszervezni egy ilyen utat! Már nagyon régóta szerettem volna kijutni egy hazai meccsre és ez most megvalósult, ráadásul nem is akárhogyan. Az elsõ napos utazást és rövid városnézést nem is volt idõm kipihenni, már mentünk is a meccsre. A 3-2-es gyõzelem nagyszerû élmény volt, ennél jobb forgatókönyvet el sem lehetett volna képzelni. A meccs elõtt, közben és után is nagyszerû hangulat uralkodott a stadionban, illetve annak környékén. A mérkõzés után ráadásul Chicharito, Giggs, Evans és van Persie aláírásával is gazdagabb lettem. A 2. nap a város részletesebb felfedezésével telt. A 3. és egyben utolsó napon pedig következett a várva várt múzeum és stadiontúra. A múzeumban megtalálható volt a 100 éves mezektõl kezdve az aranylabdákon keresztül a több tucat trófeáig minden. A stadionban több helyen is megfordultunk(kispad, VIP, öltözõ) és fényképezkedtünk. Nagyszerû élmény volt ez a 3 nap és kívánom minden szurkolótársamnak, hogy egyszer mindenki eljuthasson Manchesterbe!"

Attila:

"Köszönöm a Manchester United Magyar szurkolói klubnak és Peter Miksztaj-nak hogy én is részese lehettem ennek a csodálatos életre szóló élménynek,hogy élõben láthattam a világ legjobb csapatát,stadionját,múzeumát,testközelbõl a játékosokat akiket eddig csak a tévé képernyõin keresztül csodálhattam!!!Felejthetetlen volt az a három nap,és már alig várom hogy ismét ott lehessek!!! Glory Glory Man.Utd.!!!"

Reméljük, hogy beszámolónk kapcsán kicsit sikerült közelebb hozni az élményt, ami kint vár minden szurkolóra. A Manutdfanatics.hu mindent elkövet, hogy a túra minél hamarabb megismétlõdhessen!

Irány az Old Trafford!

A Manutdfanatics.hu csapata

A beszámolót készítette: Miksztaj Péter

ManUtdFanatics.hu

Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!

Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!