Dupla kínai szponzorszerzõdés
A Manchester United a mai nap folyamán hivatalosan bejelentette, hogy szponzori megállapodást kötöttek két kínai céggel, amelyek az üdítõital piacon, és a pénzügyi szektorban tevékenykednek.
A Vörös Ördögök klubvezetése egyaránt három évre szóló szponzori szerzõdést kötöttek a Wahaha üdítõitalgyártóval, és a China Construction Bank bankcsoporttal.
Az 1987-ben alapított Wahaha, amely az elmúlt 11 év során Kína legnagyobb italgyártójává lépett elõ, és olyan termékek elõállításában érdekelt, mint a teljes italok, üdítõitalok, energiaitalok, palackos vizek és teák, gyümölcslevek, zabkásák és joghurtos italok, a klub elsõ hivatalos üdítõitalgyártó partnere lett Kínában.
"Ez a klub elsõ ilyen fajta szponzori megállapodása Kínában, minket pedig nagy örömmel tölt el, hogy egy olyan vállalattal dolgozhatunk ezentúl együtt, amely csakúgy mint a Manchester United, innovatív, és saját területén vezetõ szerepet tölt be" - kezdte a klub kereskedelmi igazgatója, Richard Arnold.
"A Wahaha az egyik legnépszerûbb márka Kínában, amely szimbolizálja a modern kínai gazdaság dinamizmusát, és erejét. Mi is lehet jobb mód egy mai sikertörténet megismertetésére, mint a világ elsõ számú klubjával való kapcsolatra lépés a legnépszerûbb sportágban."
"A Manchester United már hosszú idõre visszanyúló kapcsolattal rendelkezik Kínával, ugyanis már 11 alkalommal látogattak el az országba barátságos mérkõzések keretében. Az elsõre még 1975-ben került sor, a legutóbbira pedig tavaly augusztusban. Sir Alex és csapata teljesen le volt nyûgözve a helyi szurkolók fogadtatásától, akik teljesen megtöltötték a stadiont Sanghajban. Ez az együttmûködés majd lehetõvé teszi számunkra, hogy még erõteljesebben tarthassuk a kapcsolatot a helyi szurkolóinkkal, és különbözõ aktivitásokkal az egész év során közel érezhessék magukat hozzánk."
A China Construction Bank, amely az elsõ kínai bank a Manchester United történetében, amellyel partneri viszonyba kerülnek, Kína legprominensebb banki csoportja, és ezentúl õk rendelkeznek azzal a kizárólagos joggal, hogy a világ legnépesebb országában a Manchester United címerével ellátott bankkártyákat bocsássanak ki.
A CCB majdnem 102 millió fõs ügyfélkörrel rendelkezik, így bizton állítható, hogy népszerûek lesznek Manchester Unitedes bankkártyáik, amelyek számos elõnyt nyújtanak majd a klub kínai szurkolóinak. Csakúgy, mint a United, a CCB is reneget elismerést gyûjtött be az elmúlt idõszakban, csak 2012 elsõ felében több mint 30 díjat zsebelhettek be a hazai, és nemzetközi színtéren nyújtott szolgáltatásaikért.
"Elégedttek lehetünk, hogy a China Construction Bankkel töltött megállapodásunk értelmében már Kínában is bevezetésre kerülhet a Manchester United bankkártya" - tette hozzá Richard Arnold.
"A Manchester United nagy méretû, 108 millió fõs szurkolótáborral rendelkezik Kínában. Oda tett látogatásinkból, különösen a legutóbbi, sanghajiból tudjuk, hogy õk az egyik leglelkesebbek az egész világon. A CCB-vel megkötött kapcsolatunknak köszönhetõen nem csak azt reméljük, hogy tökéletes terméket tudunk biztosítani szurkolóinknak, de ezzel együtt közelebb is kerülhetnek hozzánk."
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!