Újabb szponzori megállapodás
Az új, két évre szóló megállapodás értelmében a japán 'gloops' lesz a Manchester United elsõ, online közösségi játék partnere.
A Vörös Ördögöknek már közel négy millió követõje van Japánban. A gloops 2005-ben alakult és hasonlóan a Manchester United Football Club-hoz, a cég szerény körülmények között kezdte mûködését. A mindössze hat fõt alkalmazó vállalkozás nyolc év elteltével több, mint 600 irodát mûködtettetõ, nem csak Japánban, de Vietnamban és az Egyesült Államokban is terjeszkedõ vállalattá nõtte ki magát.
A gloops éves forgalma 2.400.000.000 yen és 19 különbözõ online játékot fejlesztettek ki eddig. Közösségi játékaiknak csak Japánban 18 millió tagja van. A vállalat elnyerte a legrangosabb közösségi játéknak járó díjat Japánban.
A Manchester United kereskedelmi igazgatója, Richard Arnold a következõképpen reagált a megállapodást követõen:
"A mintegy 4 milliós japán rajongótábor nagyon fontos terület számunkra a klub népszerûségét illetõen. Többek között ezért is döntöttünk úgy, hogy a 2013-as túra során ellátogatunk Japánba. Külön örömünkre szolgál, hogy a gloops a Manchester United rajongói számára elérhetõvé tesz különbözõ, innovatív digitális tartalmakat. Továbbá az, hogy a vállalat CSR programján keresztül minél nagyobb tömegeket érnek el jótékonysági felhívásaink, melyek eredményesebbé teszik alapítványunk mûködését is."
A gloops elnöke Shinsuke Kawakata elmondta:
"A gloops szintén lelkes támogató, hasonlóan a Manchester Unitedhez. CSR programunkon keresztül a sportrajongók és sportolók megsegítésén dolgozunk. Továbbá ezen program keretein belül adományainkkal támogajuk a könyvtárak és általános iskolák mûködését Vietnamban. A helyi baseballkedvelõ közösségen belül pedig ajándék jegyeket osztottunk ki a mérkõzésekre, valamint részt veszünk a japán-amerikai Tomodachi Project-ben is."
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!