Új szponzor: PepsiCo
A Manchester United Football Club és a PepsiCo a mai napon egy regionális, a távol-keleti régióra kiterjedõ, több évre szóló szponzori megállapodást kötött.
A megállapodás értelmében a PepsiCo Thaiföldön, Malájziában, Szingapúrban, Mianmarban, Kambodzsában, Laoszban és Brunei-ben is a United hivatalos üdítõital forgalmazújává válik.
A PepsiCo ezzel kizárólagos jogot kap arra, hogy a Manchester United márkát használhassa termékein. A Vörös Ördögöknek ebben a hét országban összesen több mint 38 millió szurkolója van. Azzal, hogy ehhez a bázishoz csatlakozik a PepsiCo, további növekedési lehetõségek nyílnak meg, amivel még népszerûbbé válhat mind a Manchester United, mind pedig a Pepsi márka.
Futballmarketingben hosszú és sikeres öröksége van a Pepsinek, kihasználva ezt a területet arra, hogy vonzó és megfelelõ módon kerüljön kapcsolatba a fogyasztókkal. Dél-kelet Ázsia ezen részén a labdarúgás az elsõ számú sport, a Manchester United pedig az elsõ számú klub, melynek erõs bázisa van a régióban.
A Manchester United 135 éve alatt a legismertebb és legnagyobb márkává nõtte ki magát a sport területén, begyûjtött 61 trófeát és 659 millió követõje van világszerte.
"A Manchester United és a Pepsi két legendás márka, a klub örömmel áll össze a PepsiCo-val, amely így Ázsia hét területén válik a klub hivatalos üdítõital partnerévé" - mondta Richard Arnold.
"Óriási bázis követ minket ezeken a területeken, mindkét márka hatalmas népszerûségnek örvend, amibõl csak profitálhatnak a szurkolóink. A PepsiCo érti, mit szeretnek a szurkolóink, partneri megállapodásunk izgalmas promóciókat szül, amik ösztönzik majd a drukkereket, hogy minél közelebb kerüljenek a klubhoz, amelynek szurkolnak."
"A PepsiCo ideális partner a Manchester United számára, hiszen egyedülálló módon értik a sportot és ötletes marketing kezdeményezéseket alkotnak. Izgatottan társulunk a PepsiCo-val történelmünk eme jelentõs idõszakában és üdvözöljük ezt a világszínvonalú céget patrnereink között."
Mustafa Mussat, a Pepsico területi marketing igazgatója: "A sportok globális platformot jelentenek a PepsiCo számára és nagyon örülünk, hogy a Manchester Uniteddel társulhatunk Ázsia ezen régiójában. A Manchester United, mint az egyik legismertebb sport-franchise a világon és a PepsiCo szeretett márkái izgalmas, új lehetõségeket teremtenek a régió fogyasztói számára."
"A régióban ez év januárjában elindított "Élj a jelennek" kampány részét képezi ez a társulás is. Nagyon várjuk, hogy a sport és szórakoztatás legnagyobbjaival való közös munka révén képessé tegyük fogyasztóinkat arra, hogy a Pepsi és a Manchester United iránti szenvedélyüket ünnepelhessék."
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!
Hozzászólások
Meccs Center
Fulham vs Manchester United
Premier League 2. fordulóCraven Cottage
2025-08-24 17:30
Premier League 1. forduló
Old Trafford
2025-08-17 17:30
2025-08-09 13:45
2025-08-03 23:00
2025-07-31 03:30
2025-07-27 01:00
Támogatás
Kapcsolódó hírek
Címkék
Tabella
Premier League 2025/26
Csapat | M | RG | KG | GK | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Chelsea | 2 | 5 | 1 | +4 | 4 |
2 | Manchester City | 1 | 4 | 0 | +4 | 3 |
3 | Sunderland | 1 | 3 | 0 | +3 | 3 |
4 | Tottenham | 1 | 3 | 0 | +3 | 3 |
5 | Liverpool | 1 | 4 | 2 | +2 | 3 |
6 | Nottingham Forest | 1 | 3 | 1 | +2 | 3 |
7 | Arsenal | 1 | 1 | 0 | +1 | 3 |
8 | Leeds United | 1 | 1 | 0 | +1 | 3 |
9 | Brighton & Hove Albion | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 |
10 | Fulham | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 |
11 | Crystal Palace | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
12 | Aston Villa | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
13 | Newcastle | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
14 | Everton | 1 | 0 | 1 | -1 | 0 |
15 | Manchester United | 1 | 0 | 1 | -1 | 0 |
16 | Bournemouth | 1 | 2 | 4 | -2 | 0 |
17 | Brentford | 1 | 1 | 3 | -2 | 0 |
18 | Burnley | 1 | 0 | 3 | -3 | 0 |
19 | Wolves | 1 | 0 | 4 | -4 | 0 |
20 | West Ham | 2 | 1 | 8 | -7 | 0 |
Szavazás
TV műsor

Fulham - Manchester United
Premier League, 2. forduló