Új szponzor: PepsiCo
A Manchester United Football Club és a PepsiCo a mai napon egy regionális, a távol-keleti régióra kiterjedõ, több évre szóló szponzori megállapodást kötött.
A megállapodás értelmében a PepsiCo Thaiföldön, Malájziában, Szingapúrban, Mianmarban, Kambodzsában, Laoszban és Brunei-ben is a United hivatalos üdítõital forgalmazújává válik.
A PepsiCo ezzel kizárólagos jogot kap arra, hogy a Manchester United márkát használhassa termékein. A Vörös Ördögöknek ebben a hét országban összesen több mint 38 millió szurkolója van. Azzal, hogy ehhez a bázishoz csatlakozik a PepsiCo, további növekedési lehetõségek nyílnak meg, amivel még népszerûbbé válhat mind a Manchester United, mind pedig a Pepsi márka.
Futballmarketingben hosszú és sikeres öröksége van a Pepsinek, kihasználva ezt a területet arra, hogy vonzó és megfelelõ módon kerüljön kapcsolatba a fogyasztókkal. Dél-kelet Ázsia ezen részén a labdarúgás az elsõ számú sport, a Manchester United pedig az elsõ számú klub, melynek erõs bázisa van a régióban.
A Manchester United 135 éve alatt a legismertebb és legnagyobb márkává nõtte ki magát a sport területén, begyûjtött 61 trófeát és 659 millió követõje van világszerte.
"A Manchester United és a Pepsi két legendás márka, a klub örömmel áll össze a PepsiCo-val, amely így Ázsia hét területén válik a klub hivatalos üdítõital partnerévé" - mondta Richard Arnold.
"Óriási bázis követ minket ezeken a területeken, mindkét márka hatalmas népszerûségnek örvend, amibõl csak profitálhatnak a szurkolóink. A PepsiCo érti, mit szeretnek a szurkolóink, partneri megállapodásunk izgalmas promóciókat szül, amik ösztönzik majd a drukkereket, hogy minél közelebb kerüljenek a klubhoz, amelynek szurkolnak."
"A PepsiCo ideális partner a Manchester United számára, hiszen egyedülálló módon értik a sportot és ötletes marketing kezdeményezéseket alkotnak. Izgatottan társulunk a PepsiCo-val történelmünk eme jelentõs idõszakában és üdvözöljük ezt a világszínvonalú céget patrnereink között."
Mustafa Mussat, a Pepsico területi marketing igazgatója: "A sportok globális platformot jelentenek a PepsiCo számára és nagyon örülünk, hogy a Manchester Uniteddel társulhatunk Ázsia ezen régiójában. A Manchester United, mint az egyik legismertebb sport-franchise a világon és a PepsiCo szeretett márkái izgalmas, új lehetõségeket teremtenek a régió fogyasztói számára."
"A régióban ez év januárjában elindított "Élj a jelennek" kampány részét képezi ez a társulás is. Nagyon várjuk, hogy a sport és szórakoztatás legnagyobbjaival való közös munka révén képessé tegyük fogyasztóinkat arra, hogy a Pepsi és a Manchester United iránti szenvedélyüket ünnepelhessék."
Kövess minket Facebookon, Instagramon, Twitteren és YouTube-on is!
Támogasd adományoddal a ManUtdFanatics.hu működését!
Hozzászólások
Meccs Center
Manchester United vs West Ham
Premier League 36. fordulóOld Trafford
2025-05-11 15:15
Európa-liga elődöntő, 2. mérkőzés
Old Trafford
2025-05-08 21:00
2025-05-04 15:00
2025-05-01 21:00
2025-04-27 15:00
2025-04-20 15:00
Támogatás
Kapcsolódó hírek
Címkék
Tabella
Premier League 2024/25
Csapat | M | RG | KG | GK | P | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Liverpool | 35 | 81 | 35 | +46 | 82 |
2 | Arsenal | 35 | 64 | 31 | +33 | 67 |
3 | Manchester City | 35 | 67 | 43 | +24 | 64 |
4 | Newcastle | 35 | 66 | 45 | +21 | 63 |
5 | Chelsea | 35 | 62 | 41 | +21 | 63 |
6 | Nottingham Forest | 35 | 54 | 42 | +12 | 61 |
7 | Aston Villa | 35 | 55 | 49 | +6 | 60 |
8 | Bournemouth | 35 | 55 | 42 | +13 | 53 |
9 | Brentford | 35 | 62 | 53 | +9 | 52 |
10 | Brighton & Hove Albion | 35 | 57 | 56 | +1 | 52 |
11 | Fulham | 35 | 50 | 47 | +3 | 51 |
12 | Crystal Palace | 35 | 44 | 48 | -4 | 46 |
13 | Wolves | 35 | 51 | 62 | -11 | 41 |
14 | Everton | 35 | 36 | 43 | -7 | 39 |
15 | Manchester United | 35 | 42 | 51 | -9 | 39 |
16 | Tottenham | 35 | 63 | 57 | +6 | 38 |
17 | West Ham | 35 | 40 | 59 | -19 | 37 |
18 | Ipswich Town | 35 | 35 | 76 | -41 | 22 |
19 | Leicester City | 35 | 29 | 76 | -47 | 21 |
20 | Southampton | 35 | 25 | 82 | -57 | 11 |