Folytatódik a technikai igazgató keresése

A nyári átigazolási szezon befejeződésével a Manchester United figyelme mostantól a klub technikai igazgatói pozíciójának betöltésére fog irányulni.


A Vörös Ördögök előzetes terve az volt, hogy már azelőtt megteszik a kinevezést, hogy José Mourinho utódját megerősítik menedzseri pozíciójában. A tegnap zárult átigazolási időszakban Ole Gunnar Solskjaernak azonban a rendelkezésre álló személyi infrastruktúrával kellett lavíroznia a piaci folyamatok között.

 

A klub 140 millió fontot költött el két védő, Aaron Wan-Bissaka és Harry Maguire, valamint egy középpályás, Daniel James megszerzésére. Amikor Solskjaer március 28-án ideiglenes kinevezése után végleges megbízást kapott a manchesteriek kispadján, a klub folyosóin otthonosan mozgók között elterjedt, hogy az új szezon kezdetére már segítsége is lesz a transzferek nyélbe ütésében.

 

Több héttel ezelőtt két egykori Unitedes kedvenc, Darren Fletcher és Rio Ferdinand is tárgyalásokat folytatott ez ügyben a klub ügyvezető igazgatójával, Ed Woodwarddal. Bár úgy tudni, hogy azóta nem történtek további egyeztetések a felek között, Woodward továbbra is a tűzben tartja mindkét vasat a döntés időzítésének eltolásával.

 

Egyelőre még egyik korábbi játékosnak sem tett ajánlatot, emellett arról is hallani, hogy az általa keresett szerepkör feladatai közé nem tartoznának bele az átigazolások és az egyeztetések.

 

 

Pedig a Unitednél nem mindenki gondolja úgy, hogy sikeres átigazolási szezonon vannak túl.

 

Különösen a szurkolókban keletkezett olyan érzés, hogy a klub vezetése hibát követett el azzal, hogy nem próbálták meg leigazolni a Sporting Lisszabon középpályását, Bruno Fernandest. Emellett az argentin Paulo Dybala iránti érdeklődést is csak ködösítésnek tartották azután, hogy nem voltak képesek leigazolni egyetlen támadót sem, pedig már hetek óta egyértelműnek tűnt, hogy Romelu Lukaku távozni fog a csapattól.

 

Csütörtökön az ügyvezető igazgató távozását követelő #WoodwardOut kifejezést használó futballal kapcsolatos Twitter-bejegyzések a második legnépszerűbbé váltak az Egyesült Királyságban, és csak a  #DeadlineDay kifejezést tartalmazó tweetekből született több.


BBC Sport

Kövess minket Facebookon, Instragramon, Twitteren és YouTube-on is!



Hozzászólások